مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-29سياسي

خودنمایی نفوذ؛ نتیجه اعتماد


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی پورامینی؛ ترور؛ واژه ای که از زمان انقلاب تا به امروز ، فراوان شنیده می شود ، هربار فردی برای انقلاب موثر عمل کرد، - بحث پنجه چدنی در دستکش مخملی دیگر مطرح نیست؛ بلکه با همان پنجه چدنی دست دراز کرده است؛ اما ایمان، بصیرت و اطاعت از، ولی که نباشد وضع بهتر از این نمی شود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، علی پورامینی؛ ترور؛ واژه ای که از زمان انقلاب تا به امروز ، فراوان شنیده می شود ، هربار فردی برای انقلاب موثر عمل کرد، ترور شد!، هربار فردی مخلصانه خدمت کرد، ترور شد!، هربار فردی دست زورگویان و مزدورانشان را کوتاه کرد، ترور شد! می خواهم بگویم هرکسی به فکر مملکت و مردم بود، ترور شد یا در خطر ترور قرار دارد.

همین نکته کافی است برای اثبات اینکه دشمنی استکبارگران جهانی با دولت نیست بلکه با ملت است.

خبر ترور دانشمند هسته ای کشورمان، شهید محسن فخری زاده، عمیقا دردناک بود و باید به ملت استوار ایران تسلیت گفت! نکته هایی پیرامون این ترور باید گفته شود ؛ ابتدای امر نقدی به مسئولین امنیتی و حفاظتی داشته باشم ، آیا فراهم کردن امکانات لازم برای حفاظت از چنین شخصیت های مهمی که آینده کشور در دستانشان است آنقدر سخت بود که باید در قلب پایتخت، دانشمندمان را ترور کنند؟ آیا ترورهای گذشته درس عبرتی نشد تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودنمایی نفوذ؛ نتیجه اعتماد

خودنمایی نفوذ؛ نتیجه اعتماد