مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-29سياسي

امروز، نباید فرصت انتقام را از دست بدهیم


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: هر چه جدی تر از دشمنان خدا انتقام بگیریم، خدای متعال بیشتر ما را تشویق می کند و امروز نیز فرصت انتقام را نباید از دست بدهیم و باید مجری خشم خدای متعال علیه دشمنان الهی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که با حضور سردار رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد، با اشاره به شهادت دانشمند برجسته کشورمان شهید فخری زاده، ضمن محکوم کردن چنین اقداماتی اظهار کرد: برای آن شهید گرانقدر در پیشگاه خدای متعال علو درجات را مسألت داریم و می دانیم این اقدمات جز آنکه بر عزت و اقتدار اسلام و مسلمین بیفزاید، منفعتی برای دشمن نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ما مرهون خون شهدای گرانقدری است که خدای متعال به دست آنها به ما عزت و آبرو بخشیده است، تصریح کرد: همه کارها را خدا انجام می دهد و همانطور که می گوییم به یاری خدا کرونا را شکست می دهیم، در این عرصه نیز از خدا می خواهیم کاری کند تا فرصت انتقام را از دست ندهیم.

امام جمعه قزوین با یادآوری حمله نظامی ایران به پایگاه عین الاسد خاطرنشان کرد: هر چه جدی تر از دشمنان خدا انتقام بگیریم، خدای متعال بیشتر ما را تشویق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، نباید فرصت انتقام را از دست بدهیم

امروز، نباید فرصت انتقام را از دست بدهیم