مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-29اقتصادي

تهیه اطلس خودکشی کرمانشاه در آینده نزدیک


معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اطلس خودکشی با توجه به شرایط استان برای پیشگیری، کنترل و کاهش خودکشی در آینده نزدیک تهیه می شود.

- مسعود پایدار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور در رویکرد جدید خود به دنبال برنامه ریزی برای پیشگیری، کنترل و کاهش خودکشی است و به همین منظور تهیه اطلس خودکشی متناسب با شرایط استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت تهیه اطلس خودکشی، افزود: دلایل خودکشی در استان های مختلف و حتی سطح شهرستان های کشور متفاوت است بنابراین نمی توان یک نسخه واحد کشوری برای آن تهیه کرد.

معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه سازمان بهزیستی با توجه به ویژگی های فرهنگی، اقتصادی و جغرافیایی برنامه ریزی خواهد کرد و پس از تأیید بهزیستی کشور، آن را پیاده سازی می کند.

وی گفت: به منظور شناخت تخصصی تر و دقیق تر دلایل و زوایای خودکشی در استان کرمانشاه نیاز به ترسیم اطلس خودکشی کرمانشاه به عنوان گام نخست در این مقوله احساس می شود.

پایدار ادامه داد: بعد از تهیه و ترسیم اطلس خودکشی، برنامه ریزی ها دقیق تر و تخصصی تر صورت خواهد گرفت و پایش و ارزیابی برنامه ها علمی تر و کارشناسی تر دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه اطلس خودکشی کرمانشاه در آینده نزدیک

تهیه اطلس خودکشی کرمانشاه در آینده نزدیک