مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-29اجتماعي

باران و برف پاییزی در جاده های استان اردبیل/ بازگشایی راه 520 روستا


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: هم اکنون شاهد بارش برف و باران پاییزی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون در جاده های اردبیل - سرچم، اردبیل - آستارا، اردبیل - سراب، اردبیل - مشگین شهر، رضی - گرمی و خلخال - اسالم شاهد بارش برف بوده و جاده های شمال استان اردبیل نیز بارانی است.

وی افزود: با وجود این بارش ها اما در حال حاضر با تلاش راهداران استان اردبیل، همه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

بازگشایی راه 520 روستا مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: با تلاش راهداران، راه 520 روستای استان اردبیل که با بارش برف مسدود بودند، بازگشایی شده و هم اکنون نیز عملیات بازگشایی راه 12 روستای صعب العبور در شهرستان های خلخال و کوثر ادامه دارد.

وثوقی بیان کرد: از مردم درخواست می کنیم قبل از سفر با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده های استان اردبیل اطلاع یابند.

وی گفت: 420 نیروی راهداری استان اردبیل در 80 اکیپ در جاده های استان مستقر بوده و در فصل زمستان به مردم و مسافران خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران و برف پاییزی در جاده های استان اردبیل/ بازگشایی راه 520 روستا

باران و برف پاییزی در جاده های استان اردبیل/ بازگشایی راه 520 روستا