مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-29سياسي

نقش ویژه معلمان در بیان اهمیت توصیه های بهداشتی


رییس شورای آموزش وپرورش گیلان با اشاره به نقش اثرگذار معلمان و فرهنگیان در بیان اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی و مراقبتی به دانش آموزان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع در جلسه شورای آموزش وپرورش گیلان با تسلیت شهادت شهید فخری زاده و محکومیت اقدام کوردلانه دشمنان ملت ایران اسلامی اظهار کرد: مهم ترین مأموریت آموزش وپرورش، تربیت نیروی انسانی و دانش آموزانی ست که در کنار کسب علم و مهارت، در تعاملات اجتماعی نیز موفق باشند.

وی با بیان اینکه در مقابله با کرونا توصیه های معلمان و فرهنگیان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی بسیار اثرگذار است، گفت: اصل یادگیری، شخصیت یادگیرندگان را شکل می دهد و آثار اجتماعی آن در سبک زندگی نمایانگر می شود.

رییس شورای آموزش وپرورش گیلان به نقش کلیدی نهاد آموزشی کشور در تغییر سبک زندگی به ویژه با در نظر داشتن اولویت های حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: بر اساس آمارها بیشترین فوتی های ناشی از کرونا در سنین بالای 70 سال است که پرهیز از تجمعات خانوادگی و مراقبت از افراد مسن، باید موردتوجه باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه فرصت های برابر آموزشی باید برای تمامی علاقه مندان ایجاد شود، تصریح کرد: در این دوره گذار بیماری کووید 19 با همدلی و انسجام می توانیم دستاوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه معلمان در بیان اهمیت توصیه های بهداشتی

نقش ویژه معلمان در بیان اهمیت توصیه های بهداشتی