مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-29سياسي

مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی منصوب شد


علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حکمی دکتر مهدی ذوالفقاری را به عنوان مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی این سازمان منصوب کرد.

- علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حکمی دکتر مهدی ذوالفقاری را به عنوان مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخشی از این حکم آمده است، انتظار است با استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب، در چارچوب قوانین، مقررات و شرح وظایف با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب، زیر نظر معاون مزبور، نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید.

شایان ذکر است دکتر ذوالفقاری در حال حاضر عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان است و تجاربی از جمله فعالیت در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و مدیریت استانی کانون زبان ایران در سوابق وی دیده می شود.

وی همچنین تألیف و ترجمه کتب و مقالات علمی، پژوهشی متعددی در زمینه روابط بین الملل و دیپلماسی عمومی را در کارنامه خود دارد.

تألیف کتاب های روانشناسی روابط بین الملل و اصول و مبانی عملیات روانی و ترجمه کتاب های قدرت نرم، ابزارهای موفقیت در سیاست بین الملل، رئالیسم نو کلاسیک دولت و سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی و ارتباطات استراتژیک از جمله آثار قلمی دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی منصوب شد

مدیرکل جدید دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی منصوب شد