مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-29بين الملل

پای پهپاد های ترکیه هم به جنگ یمن باز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع آگاه سیاسی در یمن از تشدید درگیری های نظامی در جبهه های استان جنوبی أبین یمن واقع در شرق عدن و تبادل اتهامات میان طرف های درگیر و تداوم جنگ آن ها بر سر قدرت، - منابع آگاه مدعی ورود پهپاد های پیشرفته و مدرن ترکیه به خط درگیری ها در جنوب یمن برای مقابله با نیرو های تحت حمایت امارات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع آگاه سیاسی در یمن از تشدید درگیری های نظامی در جبهه های استان جنوبی أبین یمن واقع در شرق عدن و تبادل اتهامات میان طرف های درگیر و تداوم جنگ آن ها بر سر قدرت، خبر می دهند.

جنگ در چند استان جنوبی یمن میان متحدان عربستان سعودی (شبه نظامیان دولت هادی) و متحدان امارات عربی متحده (المجلس الانتقالی) است.

روزنامه العرب چاپ لندن به نقل از برخی منابع آگاه در گروه موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوبی) تحت حمایت امارات از کشته شدن پنج نظامی وابسته این گروه در جبهه الطریه از جمله سرهنگ عوض السعدی فرماندهی عملیات تیپ های پشتیبانی و عبدالمجید بن شجاع فرمانده گردان الحمایه در تیپ اول پشتیبانی و سه نیروی وابسته به شورای انتقالی جنوبی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای پهپاد های ترکیه هم به جنگ یمن باز شد

پای پهپاد های ترکیه هم به جنگ یمن باز شد