مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-29سياسي

جامعه ایرانیان کلیمی ترور دانشمند هسته ای کشور را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح را تبریک و تسلیت گفته و به نمایندگی از جامعه ایرانیان کلیمی .

- نماینده کلیمیان در مجلس یازدهم به نمایندگی از جامعه ایرانیان کلیمی ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده، تاکید کرد که چنین اعمال شومی توسط صهیونیسم جنایتکار و امپریالیسم آمریکا، کوچکترین خدشه ای به عزم و اراده ملت ایران وارد نخواهد ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایون سامه یح نجف آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح را تبریک و تسلیت گفته و به نمایندگی از جامعه ایرانیان کلیمی این ترور را محکوم کرده و تاکید کرد که چنین اعمال شومی توسط صهیونیسم جنایتکار و امپریالیسم آمریکا، کوچکترین خدشه ای به عزم و اراده ملت ایران وارد نخواهد ساخت.

متن پیام به شرح زیر است:به نام خداشهادت دانشمند فرهیخته دکتر فخری زاده را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده آن شهید، تبریک و تسلیت عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ایرانیان کلیمی ترور دانشمند هسته ای کشور را محکوم کرد

جامعه ایرانیان کلیمی ترور دانشمند هسته ای کشور را محکوم کرد