مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-29اقتصادي

بی دقتی در سرما؛ ارمغانی برای قاتل خاموش


مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: انتشار گاز منوکسید به خاطر بی دقتی از وسایل گازسوز عامل مرگ افراد زیادی می شود.

- ایسنا/زنجان مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: انتشار گاز منوکسید به خاطر بی دقتی از وسایل گازسوز عامل مرگ افراد زیادی می شود.

نادر رابطی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت استفاده صحیح از وسایل گرمایشی استاندارد، اظهار کرد: استفاده نادرست از وسایل گرمازا و نیز استفاده از وسایل غیراستاندارد، باعث بروز مسمومیت با گاز منوکسید کربن می شود که خسارت جبران ناپذیر از دست دادن عزیزان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه با رعایت ساده ترین راهکارها می توان از گازگرفتگی جلوگیری کرد، افزود: توجه نکردن کافی به نصب صحیح وسایل گازسوز و مطمئن نشدن از باز بودن مسیر دودکش ها، استفاده نکردن از کلاهک H برای دودکش ها، استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد، توجه نکردن به تهویه مناسب هوا و تامین اکسیژن مورد نیاز وسایل گازسوز با درزبندی همه منافذ در ساختمان های فاقد سیستم گرمایشی مرکزی، از مهم ترین عوامل بروز حوادث گازگرفتگی است.

این مسئول، استفاده از شیلنگ و بست استاندارد و نیز استفاده از وسایل غیرگرمایشی همچون اجاق گاز برای گرمایش را از دیگر عوامل مهم در بروز این حوادث عنوان کرد و گفت: انتشار گاز سمی منو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی دقتی در سرما؛ ارمغانی برای قاتل خاموش

بی دقتی در سرما؛ ارمغانی برای قاتل خاموش