مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:552020-11-29اقتصادي

تربت حیدریه همچنان در وضعیت قرمز کرونا


تعداد موارد بستری در بیمارستان نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است اما هنوز با شرایط عادی فاصله زیادی داریم و وضعیت شهرستان همچنان بحرانی و قرمز است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت حیدریه گفت: تعداد موارد بستری در بیمارستان نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است اما هنوز با شرایط عادی فاصله زیادی داریم و وضعیت شهرستان همچنان بحرانی و قرمز است.

علی رستمی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: تأثیر اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های پیش رو، در روزهای آینده مشخص خواهد شد اما با رعایت بیشتر مردم و محدودیت هایی که از قبل اعمال شده است، شاهد روند کاهشی تعداد بیماران بستری در بیمارستان هستیم به طوری که دو هفته قبل و همزمان با پیک سوم شیوع کرونا، تعداد بستری ها به 220 نفر رسید اما در حال حاضر این آمار به 130 نفر کاهش یافته است که البته هنوز هم با آمار ماه های گذشته که میزان بستری ها 50 نفر بود فاصله داریم و امیدواریم که هر چه سریعتر به روال عادی برگردیم.

وی ادامه داد: در موج سوم و با افزایش تعداد بیماران کرونا، علاوه بر بیمارستان نهم دی، بیمارستان رازی تأمین اجتماعی را هم وارد فاز استفاده بیماران مبتلا به کرونا کردیم و بیماران کرونا تأمین اجتماعی در این بیمارستان بستری شدند اما در حال حاضر تعداد بستری ها نسبت به دو هفته قبل 100 نفر کاهش یافته و در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربت حیدریه همچنان در وضعیت قرمز کرونا

تربت حیدریه همچنان در وضعیت قرمز کرونا