مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:502020-11-29سياسي

تاثیراتی که اینستاگرام بر زندگیمان می‎ گذارد


یک جامعه شناس در چهارمحال و بختیاری بر آسیب هایی همچون از بین رفتن حریم خصوصی خانواده ها از طریق فضایی همچون اینستاگرام تاکید کرد و گفت: تاثیر این فضا باعث تغییر انتظارات غیر واقعی در بین زنان و مردان می شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک جامعه شناس در چهارمحال و بختیاری بر آسیب هایی همچون از بین رفتن حریم خصوصی خانواده ها از طریق فضایی همچون اینستاگرام تاکید کرد و گفت: تاثیر این فضا باعث تغییر انتظارات غیر واقعی در بین زنان و مردان می شود، خودنمایی و خودشیفتگی در انسان ها شکل گرفته، رفتارهای دوگانه در زندگی ها بروز پیدا می کند و در نتیجه به کشمکش بین زوجین منجر می شود.

عزیزالله آقابابایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امروزه فضای مجازی یک جهان زیست همگانی محسوب می شود، اظهار کرد: این فضا با شتاب بالا می تواند آثار فرهنگی، اقتصادی و روانی عمیقی را در جامعه به جای بگذارد.

وی با اشاره به متاثرشدن زندگی های نوین به فضای رسانه در دهه اخیر افزود: آدمی در طول ساعات شبانه روز درگیر پیام های متفاوتی از فضاهای واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و .

می شود، به طوری که طی مطالعات صورت گرفته 70 درصد مخاطبان شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام در سراسر دنیا را زنان و دختران تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیراتی که اینستاگرام بر زندگیمان می‎ گذارد

تاثیراتی که اینستاگرام بر زندگیمان می‎ گذارد