مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 00:252020-11-28بين الملل

کاروان نظامی ارتش اشغالگر آمریکا وارد خاک سوریه شد


منابع خبری محلی از عبور یک کاروان نظامی متعلق به ارتش اشغالگر آمریکا از یک گذرگاه غیرقانونی در مرز عراق و ورود آن به خاک سوریه خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، منابع خبری محلی اعلام کردند که یک کاروان نظامی متشکل از 35 دستگاه کامیون متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکا با عبور از گذرگاه غیرقانونی الولید در مرز عراق، وارد خاک سوریه شدند.

این منابع خبری محموله کامیون ها را خودروهای نظامی، لودر، خودرو، لوازم لجستیکی، تانکر حمل سوخت جنگنده و کامیون های پلمپ شده اعلام کردند و روسیا الیوم نیز در گزارش خود از حرکت این کاروان نظامی به سمت پایگاههای آمریکا در جنوب الحسکه خبر داد.

گفتنی است که در هفته های گذشته، نیروهای اشغالگر ارتش آمریکا بارها تانکرهای حامل نفت سوریه را از طریق همین گذرگاه غیر قانونی الولید به عراق منتقل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، هشت روز پیش (سی ام آبان) نیز منابع محلی سوریه خبر دادند که یک کاروان نظامی متعلق به ارتش اشغالگر آمریکا شامل کامیون و خودروهای زرهی از پایگاههای غیر قانونی این کشور در منطقه الجزیره سوریه و از طریق گذرگاه غیر قانونی الولید وارد خاک عراق شدند.

بنا بر اعلام این منابع محلی، این کاروان از پایگاه آمریکا در فرودگاه نظامی خراب الجیر خارج و به سوی گذرگاه الولید در مرز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان نظامی ارتش اشغالگر آمریکا وارد خاک سوریه شد

کاروان نظامی ارتش اشغالگر آمریکا وارد خاک سوریه شد