مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 23:552020-11-28اقتصادي

بهبود اقتصاد به تیم مدیریت بحران نیاز دارد


نایب رییس اول اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به تاثیر تحریم ها و کرونا بر اقتصاد کشور گفت: باید در کشور یک تیم مدیریت بحران اقتصادی قوی و متخصص برای شرایط بحران اقتصادی تشکیل شود تا به فکر راهکار و چاره اندیشی برای مشکلات باشد.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس اول اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به تاثیر تحریم ها و کرونا بر اقتصاد کشور گفت: باید در کشور یک تیم مدیریت بحران اقتصادی قوی و متخصص برای شرایط بحران اقتصادی تشکیل شود تا به فکر راهکار و چاره اندیشی برای مشکلات باشد.

سیدسلطان حسینی امین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخی درباره اقتصاد سیاسی صحبت می کنند اما اقتصاد سیاسی نیست و یک واقعیت است که باید آن را دید و نمی توان آن را سیاسی تفسیر کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم واقعیت را ببینیم باید گفت که برون رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور، کار ساده ای نیست؛ شاید بتوان با صحبت کردن، مسائل را تسکین داد و اذهان را به آینده امیدوار نگه داشت اما قطعا مشکلات اقتصادی با این نوع برخورد و صحبت کردن حل نمی شوند.

حسینی امین عنوان کرد: در اقتصاد، قضایای غیرواقعی از جمله مثبت حرف زدن درباره اقتصاد کاربردی ندارند زیرا وقتی گفته شود که اقتصاد خوب است اما مردم آن را حس نکنند بعد از گذشت چند وقت دیگر حتی مردم نیز حرف ها را باور نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود اقتصاد به تیم مدیریت بحران نیاز دارد

بهبود اقتصاد به تیم مدیریت بحران نیاز دارد