مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-28بين الملل

قهرمان پور: بایدن به دنبال کمتر کردن حضور آمریکا در خاورمیانه است


یک کارشناس مسایل بین المل می گوید، سیاست بایدن این است که در کوتاه ترین زمان ممکن حضورش را در خاورمیانه کمتر کند، اما نمی خواهد میراث بدی از خودش هم به جای بگذارد یا متحدان سنتی آمریکا را رها کند.

- یک کارشناس مسایل بین المل می گوید، سیاست بایدن این است که در کوتاه ترین زمان ممکن حضورش را در خاورمیانه کمتر کند، اما نمی خواهد میراث بدی از خودش هم به جای بگذارد یا متحدان سنتی آمریکا را رها کند.

رحمان قهرمان پور در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به انتخاب آنتونی بلینکن به عنوان وزیر امور خارجه پیشنهادی جو بایدن با بیان این که باید دید بلینکن در دوره وزارتش هم بر اساس دیدگاه ها و نظراتی که قبلا داشته است عمل می کند یا خیر، گفت: با توجه به این که احتمالا جو بایدن به خاطر سنش رییس جمهور تک دوره ای خواهد بود تلاش دارد تا تیم جوان و قوی را در کنار خود داشته باشد.

تیم سیاست خارجی بایدن بر خلاف دوره اوباما احتمالا نقش بیشتری در سیاست خارجی آمریکا بازی خواهد کرد از این رو به افراد توانمند و کارآمد نیاز دارد.

وی گفت: بایدن کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا راه را برای دموکرات ها در 2024 باز کند و از سویی میراث خوبی هم از خود به جای بگذارد از این رو معتقدم تیم بایدن هدفدار انتخاب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان پور: بایدن به دنبال کمتر کردن حضور آمریکا در خاورمیانه است

قهرمان پور: بایدن به دنبال کمتر کردن حضور آمریکا در خاورمیانه است