مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:552020-11-28سياسي

42 سال ترور تک خال های ایران؛ از متفکران و اندیشمندان تادانشمندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، ترور محسن فخری زاده توسط دشمنان اسلام عطش انتقام را در بین افراد شعله ورتر کرد.

اما آنچه که باید در شهادت این دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان فراموش نکنیم، - 42 سال ترور تک خال های ایران؛ از متفکران و اندیشمندان تادانشمندان پس از پیروزی انقلاب، دشمن برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی شخصیت های فرهنگی و متفکران و اندیشمندان را ترور کرد.

اما حالا هر چه ایران به قدرت و علم نزدیک تر می شود، دشمنان به ترور شخصیت های علمی و دانشمندان هسته ای متوسل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، ترور محسن فخری زاده توسط دشمنان اسلام عطش انتقام را در بین افراد شعله ورتر کرد.

اما آنچه که باید در شهادت این دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان فراموش نکنیم، این است که با ترور یک شخصیت علمی و دانشمندان این مرزو بوم، پیشرفت علم متوقف نمی شود و با شهادت هر کدام از اساتید و دانشمندان، درخت علم و دانش تنومدتر و قوی تر خواهد شد.

اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، افراد مؤثر و صاحب نظر به ویژه چهره های فرهنگی و مذهبی همچون استاد مطهری، محمدعلی رجایی، محمدجواد باهنر، محمد مفتح و جمعی از ائمه جمعه، اندیشمندان و متفکران توسط منافقان و دشمنان اسلام ترور شده و به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 سال ترور تک خال های ایران؛ از متفکران و اندیشمندان تادانشمندان

42 سال ترور تک خال های ایران؛ از متفکران و اندیشمندان تادانشمندان