مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-28سياسي

اجرای طرح پویش «ایران مهربان» در زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پویش ملی ایران مهربان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز با هدف جذب مشارکت حداکثری برای حمایت از ایتام و محسنین به اجرا در آمده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در زمینه فراهم کردن زمینه مشارکت همگانی برای جذب حامیان طرح اکرام، ایتام و محسنین در قالب پویش ایران مهربان اظهار کرد: پویش ملی ایران مهربان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز با هدف  جذب مشارکت حداکثری برای حمایت از ایتام و محسنین به اجرا درآمده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح هرکارمند حامی یک فرزند معنوی بتوانیم گام های مؤثری برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین مورد حمایت برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ایجاد و توسعه فعالیت مراکز نیکوکاری واگذاری برون سپاری بخشی از فعالیت های تصدی گری این نهاد به مراکز نیکوکاری  است، اضافه کرد: توسعه فعالیت های مراکز نیکوکاری با هدف تسریع در امر خدمت رسانی کیفی و مطلوب و واگذاری بخشی از خدمات تصدی گری کمیته امداد به این مراکز از اولویت های کاری کمیته امداد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پویش «ایران مهربان» در زنجان

اجرای طرح پویش «ایران مهربان» در زنجان