مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:052020-11-28ورزشي

ساسولو 0 - 3 اینتر؛ فرار از دست گربه سیاه!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از چند هفته که اینتر دچار بحران بود و در لیگ قهرمانان و سری آ نتایج خوبی نمی گرفت، آنها امروز با سه گل ساسولو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بعد از چند هفته که اینتر دچار بحران بود و در لیگ قهرمانان و سری آ نتایج خوبی نمی گرفت، آنها امروز با سه گل ساسولو، گربه سیاه همیشگی خود را مغلوب کرده و موقتا از بحران اخیر خارج شدند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم به گل اول رسید.

لائوتارو مارتینز در موقعیتی خوب در سمت راست در نهایت با یک پاس عرضی الکسیس سانچس را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

دقایقی بعد باز هم لائوتارو فرصت خوبی برای الکسیس سانچس مهیا کرد تا گل دوم خود را به ثمر برساند، اما این بار ضربه او توسط کونسیلی مهار شد.

اما در دقیقه 14 اینتر به گل دوم هم دست یافت.

روی ارسال کرنر از سمت چپ، آرتورو ویدال در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه محکم او بعد از برخورد به ولاد کریکش، بازیکن ساسولو وارد دروازه این تیم شد.

ساسولو برای جبران جلو کشید و دقایقی بعد می توانست توسط جوریچیچ به گل تساوی نیز دست پیدا کند، اما ضربه او به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساسولو 0 - 3 اینتر؛ فرار از دست گربه سیاه!

ساسولو 0 - 3 اینتر؛ فرار از دست گربه سیاه!