مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 20:002020-11-28سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی ترور شهید محسن فخری زاده


نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی شهادت دانشمند برجسته هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید محسن فخری زاده را به خانواده و جامعه ایران تسلیت گفت.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی شهادت دانشمند برجسته هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید محسن فخری زاده را به خانواده و جامعه ایران تسلیت گفت.

حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، با صدور پیامی شهادت دانشمند برجسته هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید محسن فخری زاده را به خانواده و جامعه ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشأ خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی ترور شهید محسن فخری زاده

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی ترور شهید محسن فخری زاده