مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 19:302020-11-28سياسي

هم استانی ها به ادارات مراجعه نکنند/ فعالیت برخی از ادارات با 10 درصد ظرفیت


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین با بیان این که در هفته جاری هم استانی ها به ادارات، مراجعه نکنند، عنوان کرد: در این هفته ادارات تعطیل هستند و تنها برخی از ادارات با 10 درصد ظرفیت به منظور پشتیبانی از امور مربوط مقابله با کرونا و همچنین موارد ضروری فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین امروز (شنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت : هموطنان تخلفات بهداشتی را در زمینه کرونا به شماره تلفن های های 141، 124 و 190 اطلاع دهند تا برخوردها و رسیدگی های لازم انجام شود، همچنین شماره 111 مرکز سامد پاسخگوی سوالات هم استانی ها در زمینه های مختلف است.

وی با بیان این که در هفته جاری هم استانی ها به ادارات، مراجعه نکنند، عنوان کرد: در این هفته ادارات تعطیل هستند و تنها برخی از ادارات با 10 درصد ظرفیت به منظور پشتیبانی از امور مربوط مقابله با کرونا و همچنین موارد ضروری فعال هستند.

حبیبی در مورد لزوم نظارت بر پایانه های مسافربری گفت: پایانه های مسافربری باید به صورت کامل کنترل شوند و در صورت مشاهده موارد تخلف در بار اول شرکت مربوطه تذکر دریافت کند و در صورت تکرار تخلف در مرحله بعدی نیز پروانه شرکت مسافربری لغو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم استانی ها به ادارات مراجعه نکنند/ فعالیت برخی از ادارات با 10 درصد ظرفیت

هم استانی ها به ادارات مراجعه نکنند/ فعالیت برخی از ادارات با 10 درصد ظرفیت