مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:352020-11-28سياسي

توافق بر سر ادغام دو مجلس نمایندگان لیبی در نشست «طنجه» مغرب


نشست بزرگ مشورتی اعضای دو مجلس نمایندگان لیبی(یکی در طرابلس و دیگری در طبرق) بر ادغام این دو مجلس طی هفته پیش رو و برگزاری انتخابات تا حداکثر یک سال آینده توافق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست بزرگ مشورتی دو مجلس نمایندگان لیبی (در طبرق و طرابلس) که از پنج روز پیش با حضور 120 نفر از نمایندگان و با نظارت سازمان ملل برای ایجاد راه حل سیاسی لیبی، در شهر طنجه مغرب برگزار شده بود، امروز شنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره، در بیانیه پایانی این نشست، شرکت کنندگان بر اصل توافق، رفع شکاف و تفرقه سیاسی و یکپارچه شدن نهادهای لیبی تاکید کردند.

در این بیانیه از همه نشست های سازنده که به میزبانی کشورهای برادر لیبی برای حل بحران این کشور برگزار می شود، حمایت و تاکید شد که طرفین لیبی برای پایان دادن به اختلاف های موجود در کشورشان همکاری خواهند کرد.

در نشست مشورتی نمایندگان دو پارلمان لیبی در طنجه، همچنین توافق شد که طی هفته پیش رو، یک نشست پارلمانی در شهر غدامس لیبی داشته باشند.

بر اساس بیانیه پایانی این نشست، نشست غدامس هر آنچه برای پایان دادن به اختلاف میان دو مجلس نمایندگان لیبی وجود دارد، تصویب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق بر سر ادغام دو مجلس نمایندگان لیبی در نشست «طنجه» مغرب

توافق بر سر ادغام دو مجلس نمایندگان لیبی در نشست «طنجه» مغرب