مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-28بين الملل

المرت به جاسوس پولارد: امیدوارم الان به اسراییل نیایی چون زمان مناسب نیست


نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اظهار کرد، بهتر است جاسوس جاناتان پولارد که اخیرا واشنگتن آزادش کرده به اسراییل نیاید حداقل الان نیاید زیرا شرایط مناسب نیست.

- نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اظهار کرد، بهتر است جاسوس جاناتان پولارد که اخیرا واشنگتن آزادش کرده به اسراییل نیاید حداقل الان نیاید زیرا شرایط مناسب نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ایهود المرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به حکم شناختش از پرونده جاسوس آمریکایی الاصل که علیه آمریکا برای اسراییل جاسوسی کرده و در سال ها در آمریکا زندانی بود، تصریح کرد، از نظر او بهتر است که پولارد به اسراییل نرود حداقل در آینده نزدیک نرود.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مقاله ای در روزنامه اورشلیم پست نوشت، به رغم این که تعداد اندکی از مردم نصیحت او به پولارد را حرفه ای می دانند اما انتخاب بازگشتن به اسراییل از سوی پولارد توجیه پذیر است و هیچ مفری از تبدیل این اتفاق به یک مناسبت بزرگ برای اسراییلی ها نیست حتی اگر میزبانانش تمایلی به آن نداشته باشند.

این مراسم ها برای اهداف تنگ نظرانه و اهداف شخصی بهره برداری خواهند شد.

المرت اظهار کرد، اسراییل به شکل خاص کسی که آن را هدایت می کند نشان دادند که تمایل شان به سوء استفاده از هر اتفاقی به منظور دستاوردهای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المرت به جاسوس پولارد: امیدوارم الان به اسراییل نیایی چون زمان مناسب نیست

المرت به جاسوس پولارد: امیدوارم الان به اسراییل نیایی چون زمان مناسب نیست