مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-28اجتماعي

مسدود بودن 14 محور روستایی در استان زنجان/ تردد در محورهای اصلی در جریان است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به ادامه عملیات بازگشایی محورهایی روستایی مسدود در سطح استان گفت: از مجموع 46 محور روستایی مسدود، - جواد یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ادامه فعالیت راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی باقیمانده خبر داد و اظهار کرد: از 46 محور روستایی مسدود، در حال حاضر 14 مسیر مسدود است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه بیشترین محورهای روستایی مسدود در ماهنشان قرار داد، افزود: زنجان، سلطانیه و ماهنشان هم محورهای روستایی مسدود دارد.

وی به آغاز بارش ها اشاره و تصریح کرد: طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی، بارش ها تا روز دوشنبه ادامه می یابد، بر همین اساس راهداران در 32 راهدارخانه تجهیز شده مستقر شده اند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی وارد عمل شوند.

یوسفی با بیان اینکه برخی از مسیرهای روستایی بعد از چندبار بازگشایی دوباره مسدود شده اند، افزود: این محورها در گردنه ها و مناطق کوهستانی قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: در حال حاضر همه محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آن ها جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن 14 محور روستایی در استان زنجان/ تردد در محورهای اصلی در جریان است

مسدود بودن 14 محور روستایی در استان زنجان/ تردد در محورهای اصلی در جریان است