مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-28سياسي

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت شهادت محسن فخری زاده


در پی شهادت محسن فخری زاده حزب اعتدال و توسعه بیانیه ای منتشر کرد.

- در پی شهادت محسن فخری زاده حزب اعتدال و توسعه بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این بیانیه آمده است: شهادت هنر مردان خداست بار دیگر دشمنان ایران اسلامی، با اقدامی تروریستی، ماهیت پلید و ددمنشی خود را به جهانیان نشان دادند.

شهید والامقام محسن فخری زاده در طول حیات پربرکت خویش، علاوه بر خدماتی ماندگار در حوزه فنآوری های صلح آمیز و دفاعی، بستر را برای بالندگی صدها جوان نخبه ایرانی فراهم نمود.

حزب اعتدال و توسعه شهادت این سرباز وفادار و خدوم میهن را به مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار ایشان و عموم ملت ایران تبریک و فقدانش را تسلیت عرض می کند.

همانگونه که از خون دیگر شهیدان والامقام ایران اسلامی، هزاران جان برکف ملت و پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده اند، اکنون نیز خیل عظیم دانشمندان جوان و شاگردان آن شهید، راه او که همانا اعتلای بیش از پیش کشورمان در عرصه های علمی از جمله دستیابی به قله های رفیع دانش دفاعی و فناوری صلح آمیز هسته ای بوده است را با قوت و اقتدار ادامه خواهند داد.

بی شک تعیین زمان، مکان، سطح و شیوه پاسخ قاطع به تروریسم دولتی دشمنان، همچون رویدادهای مشابه در اختیار ایران است و این اطمینان وجود دارد که در پرتو وحدت و همدلی ملی و با در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت شهادت محسن فخری زاده

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت شهادت محسن فخری زاده