مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:302020-11-28اقتصادي

صدور ویزای ایران برای گردشگران تجاری و درمانی


معاون گردشگری در جریان اجلاس جهانی گردشگری کشورهای دی هشت( D-8)، از صدور ویزای ایران برای گردشگران «تجاری» و «درمانی» خبر داد.

این درحالی است که صدور ویزای توریستی ایران از اوایل امسال، - معاون گردشگری در جریان اجلاس جهانی گردشگری کشورهای دی هشت( D-8)، از صدور ویزای ایران برای گردشگران تجاری و درمانی خبر داد.

این درحالی است که صدور ویزای توریستی ایران از اوایل امسال، همزمان با همه گیری ویروس کرونا متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اجلاس جهانی گردشگری به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقامات و مسؤولان گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی D-8 و برخی صاحب نظران بین المللی برگزار شد.

ولی تیموری ـ معاون گردشگری، به نمایندگی از ایران با حضور در پنل تخصصی وزرای گردشگری D-8 به سخنرانی درباره اقدامات جمهوری اسلامی ایران در همزیستی با ویروس کرونا و نتایج حاصل از این تجارب برای دوران پیش رو پرداخت.

مدیریت جو روانی حاصل از کرونا، ارائه بسته های حمایتی مالی به ذی نفعان صنعت گردشگری و کاهش هزینه ها و مخارج آن ها و همزمان تلاش برای ترویج سفرهای هوشمند و مسؤولانه از جمله اقداماتی است که در این پنل به آن ها اشاره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ویزای ایران برای گردشگران تجاری و درمانی

صدور ویزای ایران برای گردشگران تجاری و درمانی