مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:252020-11-28سياسي

عاملین ترور شهید فخری زاده باید به سزای اعمال خود برسند


سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با انتشار بیانیه ای ترور دانشمند هسته ای شهید، دکتر محسن فخری زاده را محکوم و خواستار برخورد با عاملین ترور این دانشمند هسته ای کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با انتشار بیانیه ای ترور دانشمند هسته ای شهید، دکتر محسن فخری زاده را محکوم کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا ملت بزرگ ایران که 57 سال پیش، مسیر دشوار رسیدن به استقلال و آزادی را به رهبری خمینی کبیر آغاز کرد، خوب می دانست که قدم نهادن در این راه، همراه با سختی و دشواری و همواره نیازمند مجاهدت و جانفشانی است.

به همین دلیل از میان تئوری های رنگارنگ، نظریه قرآنی مقاومت و استقامت را پذیرفت و گفت که خدایش الله است و در مقابل مشکلات، استقامت ورزید.

و ندای فرشتگان که با بشارت بهشت، به نترسیدن و نگران بودن سفارش می کردند را از زبان امامان راحل و حاضر خود بارها شنید.

جنایتِ شغالانه تروریست های صهیونی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی، دکتر محسن فخری زاده اگرچه برای آن یار سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملین ترور شهید فخری زاده باید به سزای اعمال خود برسند

عاملین ترور شهید فخری زاده باید به سزای اعمال خود برسند