مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:152020-11-28بين الملل

وزیر خارجه سوریه: رژیم صهیونیستی و حامیان آن پشت ترور فخری زاده است


وزیر خارجه سوریه در دیدار سفیر ایران در دمشق، ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای ایران، از خامعه جهانی خواست در برابر اقدامات تروریستی این چنینی به وظایف خود عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل المقداد ، وزیر امور خارجه سوریه ترور شهید محسن فخری زاده ، دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را محکوم کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که مقداد در جریان دیدار جواد ترک آبادی ، سفیر ایران در دمشق شهادت این دانشمند را به وی و دولت ایران تسلیت گفته است.

وزیر خارجه سوریه با ابراز ناراحتی از این حادثه مجرمانه گفت که این کشور در کنار دولت و ملت ایران برای مقابله با تلاش های ناامیدانه جهت مقابله با پیشرفت و توانمندی های علمی این کشور ایستاده است.

فیصل مقداد گفت که این گونه اقدامات بر همه دنیا تأثیر دارد و نه تنها عملیات ترور بلکه اقدام تروریستی است و جامعه جهانی و سازمان ملل متحد باید آن را محکوم کنند.

او همچنین گفت که اطمینان دارد که ایران این توانایی را دارد که با اینگونه اقدامات تروریستی که رژیم صهیونیستی و حامیان آن پشت سر آن قرار دارند، مقابله کند.

سفیر ایران نیز در این دیدار گفت که کشور در برابر این گونه اقدامات وحشیانه دست بسته نخواهد ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه سوریه: رژیم صهیونیستی و حامیان آن پشت ترور فخری زاده است

وزیر خارجه سوریه: رژیم صهیونیستی و حامیان آن پشت ترور فخری زاده است