مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:102020-11-28بين الملل

ادعاها درباره دخالت خارجی در انتخابات آمریکا «مضحک» هستند


مدیر سابق فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا در سخنانی تصریح کرد که ادعاهای مطرح از سوی ترامپ و تیم وی درباره دخالت خارجی در انتخابات سوم نوامبر «مضحک» هستند.

- مدیر سابق فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا در سخنانی تصریح کرد که ادعاهای مطرح از سوی ترامپ و تیم وی درباره دخالت خارجی در انتخابات سوم نوامبر مضحک هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه ایندیپندنت، کریس کربز (Chris Krebs) مدیر سابق فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا امروز شنبه اعلام کرد که موضع گیری ترامپ و متحدان وی در خصوص مداخله خارجی در دستگاه های رای گیری آمریکا بی پایه و اساس هستند.

مدیر سابق فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا در این باره گفت: هیچ شواهدی وجود ندارد که دستگاهی که من از آن مطلع باشم از سوی یک قدرت خارجی دستکاری شده باشد.

مردم آمریکا باید صد درصد به آرای خود اطمینان داشته باشند.

کریس کربز در واکنش به ادعاهای ستاد انتخاباتی ترامپ مبنی بر اینکه سیستم های انتخاباتی ایجاد شده به دستور هوگو چاوز رهبر فقید ونزوئلا به تغییر در نتیجه انتخابات به نفع جو بایدن کمک کرد، این گونه ادعاها را مضحک خواند.

کربز در این باره اضافه کرد: می توانیم دائما درباره ادعاهای تقلب در انتخابات حرف بزنیم؛ اما شاهد و گواه در صندوق های رأی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاها درباره دخالت خارجی در انتخابات آمریکا «مضحک» هستند

ادعاها درباره دخالت خارجی در انتخابات آمریکا «مضحک» هستند