مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:102020-11-28بين الملل

وال استریت ژورنال: نتانیاهو دست خالی از عربستان برگشت


تردید بن سلمان به دلیل نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شد که از توافق عادی سازی روابط با رژیم اسراییل در حال حاضر دست بکشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: دیدار مخفیانه رهبران رژیم اسراییل و عربستان در رسیدن به توافقنامه عادی سازی روابط شکست خورد زیرا ولیعهد عربستان از توافقی که واشنگتن واسطه آن بود، عقب نشینی کرد.

این روزنامه در ادامه نوشت:برخی مسئولان عربسانی و برخی مسئولان آمریکایی گفتند که بنیامین نتانیاهو نخست زیر رژیم اسراییل وقتی به عربستان در اواخر هفته پیش برای دیدار شبانه و مخفیانه با شاهزاده محمد بن سلمان سفر کرد وی و همپیمانانش در واشنگتن امیدوار بودند که به تضمین هایی از شاهزاده جوان برای قرداد عادی سازی روابط میان دو دشمن قدیمی در خاورمیانه دست یابند و گمان می کردند که همه چیز راحت به دست خواهد آمد اما همه چیز برعکس شد و نتانیاهو دست خالی به تل آویو برگشت.

وال استریت ژورنال در ادامه نوشت: مسئولان آمریکایی امیدوار هستند که توافقنامه رسمی رژیم اسراییل با امارات و بحرین راه را هموار کند و بزرگترین مانع باقی مانده برای ادغام دیپلماتیک اسراییل در منطقه و به عنوان بخشی اساسی از اقدامات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای تقویت ائتلاف ضد ایرانی، برداشته شود اما به گفته مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: نتانیاهو دست خالی از عربستان برگشت

وال استریت ژورنال: نتانیاهو دست خالی از عربستان برگشت