مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:552020-11-28پزشكي

بیمه شدگان تامین اجتماعی بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند


معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی گفت:با تدابیر اتخاذشده و بسترهای فراهم شده برای نسخه نویسی الکترونیک، مشکلی در زمینه استمرار ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان در این ایام وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نظر به این که شعب تامین اجتماعی و کارگزاری های وابسته در استان هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، از تاریخ 08/‏09/‏1399‬ لغایت 15‏‏/9‏‏/1399 تعطیل هستند، به منظور پرهیز از بروز هر گونه خلل در فرایند خدمت رسانی، کلیه خدمات مورد نیاز بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از راه دور و تا حد امکان به صورت وب سرویس ارائه شود.

در این بخشنامه تاکید شده است بیمه شدگان و مستمری بگیرانی که اوراق دفترچه درمانی آنها در این ایام به اتمام رسیده یا می رسد، لازم نیست برای دریافت دفترچه درمانی جدید به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی مراجعه کنند و در صورت نیاز به خدمات تشخیصی و درمانی و مراجعه به پزشک، می توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه شده است و یا ارائه کارت ملی دریافت کنند.

لازم به ذکر است با توجه به حذف نیاز به دفترچه درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در چند ساله اخیر و فراهم شدن امکان نسخه نویسی الکترونیک در این مراکز، در صورت مراجعه بیمه شدگان و مستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه شدگان تامین اجتماعی بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند

بیمه شدگان تامین اجتماعی بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند