مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:502020-11-28سياسي

ترور شهید فخری زاده نشان از پیشرفت ایران در صنعت هسته ای و هراس دشمن دارد


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: ترور شهید فخری زاده نشان از پیشرفت ایران در صنعت هسته ای و هراس دشمن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، لحظه ای از پیاده سازی نقشه های خبیثانه خود غافل نیستند و بار دیگر، با ترور دانشمند هسته ای و دفاعی شهید عزیز محسن فخری زاده، پنجه بر چهره ایرانیان کشیدند.

ترور، داستان پرتکرار انقلاب اسلامی در عرصه های اقتدار آفرین و پیش برنده است و اگر امروز دانشمند برجسته ما را به شهادت می رسانند، نشان از پیشرفت ایران در صنعت هسته ای و احساس ترس دشمنان از آن است.

دشمنانی که در کمین ایرانیان نشسته اند و تمام امکانات خود را برای توقف ایران بکار بسته اند، گاه با ترور، گاه با جنگ افروزی منطقه ای، گاه با نفوذ سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی و گاه با تزیین خوش نقش و نگار میز مذاکره، مرور تاریخ خونبار ترورها، عبرتی عمیق را فریاد می کشد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این حادثه دردناک را به ایرانیان و خانواده معظم شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کند و ضمن تاکید بر مجازات قطعی عاملان جنایت، با درس آموزی از تاریخ، اعلام می دارد راه عبور از گردنه های دشوار و بحران های امروز، اتحاد و همدلی ملی ذیل هدایت رهبری و عدم اعتماد و سازگاری با دشمنان به همراه میدان داری نیروهای جوان، انقلابی و خلاق است که با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده نشان از پیشرفت ایران در صنعت هسته ای و هراس دشمن دارد

ترور شهید فخری زاده نشان از پیشرفت ایران در صنعت هسته ای و هراس دشمن دارد