مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:452020-11-28فناوري

برگزاری کارگاه های مجازی آموزش شهروندی


معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند از برگزاری کارگاه ها و دوره های مجازی آموزش شهروندی با تاکید بر تفکیک پسماند و آشنایی با طرح کاپ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نرگس رجایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با اشاره به این موضوع گفت: با توجه به اپیدمی کووید 19 و محدودیت های برگزاری کلاس های آموزشی حضوری، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان در نظر دارد ضمن نیازسنجی آموزشی از ادارات مدیریت پسماند مناطق 22 گانه، کارگاه های مجازی برگزار کند.

وی افزود: در همین راستا، این معاونت نسبت به هماهنگی با سازمان فناوری اطلاعات جهت ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی آنلاین برای گروه های مخاطب مختلف در حوزه محیط زیست و مدیریت پسماندها در دست اقدام است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند تاکید کرد: تغییر رفتار مردم در حوزه پسماند و فراهم شدن زمینه های اجرای طرح کاپ حائز اهمیت بسیار زیاد است.

در این طرح همکاری مردم و همراهی شهروندان بسیار اهمیت دارد و آموزش و ارتقای فرهنگ عمومی جزو ارکان این طرح است، لذا هر چه در این زمینه اقدام شود موجب خروجی بهتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های مجازی آموزش شهروندی

برگزاری کارگاه های مجازی آموزش شهروندی