مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-28سياسي

درخواست ایران برای شناسایی و تعقیب عاملان ترور شهید فخری زاده


ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در محکومیت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده، بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن بیانیه ستاد حقوق بشر بدین شرح است: باسمه تعالی سیاست فشار حداکثری ترامپ که نسخه به روز شده فشار فلج کننده اوباما است با دو تیغ تحریم و ترور تلاش دارد تا به زعم خود در مسیر پیشرفت ملت ایران اخلال ایجاد کند.

با وجود این که تحریم ها چه فلج کننده و چه حداکثری محصول تصمیم های کاخ سفید و کنگره امریکا است، اما این کشورهای غربی به ویژه اروپایی هستند که با اجرای تحریم ها و کشاندن آن به عرصه دارو و تجهیزات پزشکی تلاش دارند هزینه های پیشرفت خوداتکایی ملت ایران را بالا ببرند تا جایی که به گمان خود مردم را از پیگیری این مسیر سعادت بخش منصرف نمایند.

به موازات این خصومت ورزی امریکایی-اروپایی، صهیونیست های تروریست که پرونده قطور و سیاهی در جنایت و کشتار دارند، نقش جلاد را ایفا کرده و تلاش دارند تا با حذف فیزیکی نخبگان ملی، ملت ایران را از داشتن گنجینه های علم و فناوری در مسیر پیچیده پیشرفت محروم نمایند.

ترور هدفمند و ناجوانمردانه ی دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده در حالی رخ داد که وفق اسناد و معاهدات بین المللی، حق دسترسی به علم و فناوری، از حقوق مسلم ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران برای شناسایی و تعقیب عاملان ترور شهید فخری زاده

درخواست ایران برای شناسایی و تعقیب عاملان ترور شهید فخری زاده