مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-28سياسي

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی شهادت «فخری زاده»


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت «شهید محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

- پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی شهادت فخری زاده دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در پیام سردار مومنی آمده است: بسم رب الشهداء و الصدیقین شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی ایران اسلامی، استاد محسن فخری زاده که در راه عشق به کشور عزیزمان و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران همواره کوشیدند، ملت شریف ایران را داغدار کرد.

در حالیکه مدعیان دروغین حقوق بشر، ملت ما را از داشتن حداقل های پزشکی محروم کرده اند، این شهید عزیز عرصه علم و پژوهش، تولید اولین کیت بومی تشخیص کرونا را انجام داد و در آخرین اقدام ناتمام خود مدیرت پروژه تولید واکسن ایرانی برای بیماری کرونا را بر عهده گرفت تا نجات بخش جان انسان ها از این بلای فراگیر و منحوس باشد.

سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آن ها بدانند، مردم شریف ایران از خون پاک فرزندان خود به سادگی نمی گذرند و آرامشان نخواهند گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی شهادت «فخری زاده»

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی شهادت «فخری زاده»