مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:302020-11-28ورزشي

تغییر در کمیت و کیفیت شبکه های تلویریونی


معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در یک فرآیند زمانی که از روز یکشنبه 99/9/9 به دستور رییس سازمان صداوسیما آغاز می شود، به طور همزمان در کل کشور تغییراتی در کمیت و کیفیت شبکه های تلویزیونی دیجیتال به وقوع خواهد پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرزاد فیروزی، در این باره اظهار داشت: همزمان با تغییر چیدمان شبکه های تلویزیونی در فرستنده های دیجیتال موجود، چهار شبکه تماشا، شما، امید و ایران کالا به بسته های اول و دوم اضافه می شود.

وی افزود: این امر به تدریج و با مراجعه تیم های فنی صداوسیما به تک تک ایستگاههای قبلا دیجیتال شده سطح استان و اعمال تغییرات و سپس جستجوی مجدد گیرنده های دیجیتال توسط مخاطبان ارجمند انجام خواهد شد.

فیروزی گفت: به این ترتیب برای بیش از 96 درصد جمعیت استان فارس چهار شبکه جدید افزوده خواهد شد و نیازی به هیچگونه تغییر سخت افزاری یا خرید دستگاه جدیدگیرنده نیست.

در این دسته شبکه پرس تی وی حذف و کیفیت همه شبکه ها اس دی خواهد بود.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس ادامه داد: با توجه به اینکه در یک پروژه ارزشمند شبکه های صداوسیما به HD ( با کیفیت و وضوح بیشتر تصویر) ارتقا یافته برای اینکه امکان ارسال بیشترین تعداد شبکه بر روی فرستنده های موجود بسته سوم TS3 فراهم شود استاندارد جدید فشرده سازی HEVC و نسل دوم دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در کمیت و کیفیت شبکه های تلویریونی

تغییر در کمیت و کیفیت شبکه های تلویریونی