مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:202020-11-28سياسي

پاسخ سردار دهقان به برخی پرسش ها درباره ترور «شهید فخری زاده»


پاسخ سردار دهقان به برخی پرسش ها درباره ترور شهید فخری زاده مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی در پاسخ به این پرسش که آیا اطلاعات دانشمندان هسته ای زمانی درز پیدا کرد و به دست سرویس های جاسوسی رسید که در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار گرفت؟ تصریح کرد: نفوذ همیشه متصور است، اما اینکه بگوییم یک دستگاه بطور رسمی فعالیتی انجام می دهد که در قالب تبادل اسناد، افراد خود را معرفی کند، جفا در حق مسئولین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی در برنامه ای تلوزیونی درباره جزییات عملیات ترور شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: آنچه که تا الان از سوی مسئولان ذیربط عنوان شده این است که ایشان در مسیر برگشت از آبسرد یا رستم کلا مورد حمله تروریستی قرار گرفتند؛ این عملیات هم دارای بخش انتحاری و انفجاری بوده و هم از سوی تروریست ها شلیک مستقیم گلوله صورت گرفته است.

مسئولان باید این اتفاق را دقیق تر بررسی کنند و گزارش دهند.

وی درباره برخی اظهارات مبنی براینکه با وجود جایگاه علمی شهید فخری زاده و تهدیداتی که از گذشته علیه او وجود داشته، تیم حفاظت وی مجهز به خودروهای ضد گلوله نبودند، تصریح کرد: گمانه زنی های از این دست که از سوی برخی افراد در رسانه ها مطرح می شود، نشان از بی اطلاعی آنها نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سردار دهقان به برخی پرسش ها درباره ترور «شهید فخری زاده»

پاسخ سردار دهقان به برخی پرسش ها درباره ترور «شهید فخری زاده»