مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-28ورزشي

علیخانی عصر جدید را ناتمام می گذارد؟


شیوع کرونا و افزایش قربانیان باعث اعمال محدودیت هایی شده است که همین موضوع ضبط برنامه های تعاملی تلویزیون از جمله «عصرجدید» را هم با مشکل مواجه کرده است.

- ، با شیوع کرونا برنامه های رسانه ملی دچار تغییر و تحول بسیاری شده است و بیشترین تغییر در برنامه های تعاملی با حضور مخاطب خود را نشان داده است، قاب جادویی تلویزیون سال هاست که مردم را به تماشا فرامی خواند و نقش مهمی در پر کردن اوقات فراغت مردم بر عهده دارد و یکی از شاخص ترین برنامه های رسانه ملی عصر جدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، برنامه عصر جدید که در فصل های گذشته توانسته بود در جذب مخاطب موفقیت های چشمگیری داشته باید با شیوع کرونا به یکباره در تولید، دچار مشکل شد و عوامل برای حضور شرکت کنندگان به خصوص با موج دوم شیوع کرونا مجبور به تغییراتی در ضبط برنامه شدند به طوری که احسان علیخانی به عنوان تهیه کننده در مقطعی با حضور تعداد کم تماشاگر برنامه عصر جدید را ضبط کرد، حتی در مقطع دیگر بدون تماشاگر روی آنتن رفت، اما حالا با تشدید محدودیت ها تغییرات قبلی کارساز نیست و نفس های این برنامه نیز به شماره افتاده است.

بنا بر اعلام عوامل برنامه قرار بود مرحله نیمه نهایی عصر جدید ابتدای آبان ماه پخش شود، اما اکنون در اواسط آذرماه هستیم و همچنان این برنامه نتوانسته به جدول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیخانی عصر جدید را ناتمام می گذارد؟

علیخانی عصر جدید را ناتمام می گذارد؟