مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-28سياسي

ترور شهید «فخری زاده» سرعت سقوط اسراییل را بیشتر می کند


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه زمان نابودی اسراییل رو به پایان است، گفت: ترور شهید «فخری زاده» سرعت سقوط اسراییل را بیشتر می کند.

- قزوین – نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه زمان نابودی اسراییل رو به پایان است، گفت: ترور شهید فخری زاده سرعت سقوط اسراییل را بیشتر می کند.

لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترور شهید فخری زاده اظهار کرد: متأسفانه ما با دشمنان لجوج و خیره سری همچون آمریکا و اسراییل و اذنابشان در اروا روبرو هستیم.

وی افزود: این دشمنان از سال 57 تا به امروز استقلال طلبی ملت ایران را مخالف منافع خود دیده و این منافع را در خطر می بینند و برای همین شاهد دشمنی بیش از 40 ساله آنها با این ملت هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک اضافه کرد: کشور در این 42 سال توانسته به استقلال اقتصادی و صنعتی دست یابد و در این مسیر استقلال سیاسی خود را با قدرت و بدون وابستگی حفظ کرده است.

وی اضافه کرد: این استقلال با مدیریت هوشمند امام راحل (ره) و مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب بدست آمده و تمام پارادایم های مدیریتی دنیا را تغییر داده و به دنیا ثابت کرده که دیگر نیاز نیست که برای حرکت رو به جلو به یکی از دو بلوک شرق و یا غرب وابسته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید «فخری زاده» سرعت سقوط اسراییل را بیشتر می کند

ترور شهید «فخری زاده» سرعت سقوط اسراییل را بیشتر می کند