مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-28سياسي

مصائب سیلاب پلدختر همچنان ادامه دارد/ اعتبارات اندکی که راه به جایی نمی برد


هیچ­کدام ازپل ­های ارتباطی این شهرستان تا کنون به بهره ­برداری نرسیده و پل­ های موقت در بارندگی ­ها در معرض خطر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل­دختر، نادیا امرایی عصر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان به مشکلات حوزه راه اشاره و اظهار کرد: با گذشت 20 ماه از سیل فروردین ماه سال 1398، این مشکلات هم چنان به قوت خویش باقی است و هیچ­کدام از پل­ ها تا کنون به بهره برداری نرسیده و موقت هستند.

وی افزود: کارگاه ­های تجهیزاتی 2  پروژه پل­ های بابازید و پران پرویز در معرض سیلاب قراردارند و پیمان­کاران ناچار باید برای جلوگیری از خسارات ناشی از ورود سیلاب به جبهه های کاری خود به احداث خاکریز اقدام کنند.

معاون فرماندار پل­دختر گفت: با نخستین بارندگی به طور قطع کیلومتر یک نرسیده به پلیس راه با بازید قابل تردد نیست و متاسفانه راه­داری با گذشت 2 سال از سیل مشکلات این مسیر را رفع نکرده است.

وی افزود: با توجه به بازدید­های انجام شده از پل شهدای هفتم تیر شهر پل­دختر این پل به سبب سازه بتونی وبه علت مشکلات فنی با بالا آمدن سطح آب رودخانه کشکان احتمال خطر درآن وجود دارد.

امرایی یادآورشد: گزارش­ های لازم در این زمینه برای بازدید کمیته نظارت به استان ارسال شده و در صورت نیاز در شرایطی که حجم آب بیشتر از دبی رودخانه شود، آمادگی شهرداری و راه­د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصائب سیلاب پلدختر همچنان ادامه دارد/ اعتبارات اندکی که راه به جایی نمی برد

مصائب سیلاب پلدختر همچنان ادامه دارد/ اعتبارات اندکی که راه به جایی نمی برد