مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-28اقتصادي

دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان تعطیل نیستند


براساس تاکید رییس جمهوری در ستاد ملی کرونا، هیچ دستگاهی در هفته جاری تعطیل نیست و فعالیت دستگاه ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در این استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اززاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی اظهار کرد: فعالیت دستگاه ها باید با حداقل نیروی ممکن ادامه پیدا کند و از مردم نیز انتظار داریم به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا  در صورت ممکن در این هفته به ادارات کم تر مراجعه کنند.

وی بیان کرد: دستگاه های دولتی در شهرهای دارای وضعیت قرمز با حداکثر یک سوم نیرو و در شهرهای نارنجی با حضور 50 درصد کارکنان و شهرهای دارای وضعیت زرد با دو سوم کارکنان، در این هفته فعال خواهند بود و چگونگی فعالیت آن ها در هفته آینده براساس تصمیم ستاد ملی کرونا است.

   استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه 31درصد از قربانیان کرونا مربوط به گروه افراد خانه دار است؛ خاطرنشان کرد: دورهمی های خانوادگی بالاترین علت ابتلای افراد به بیماری کروناست و افراد خانه دار نیز به همین دلیل به این ویروس مبتلا شده که متاسفانه تعداد قابل توجهی نیز جان خود را از دست داده اند.

وی از شهروندان سیستان وبلوچستان خواست از حضور در اماکن پرجمعیت، مراسم جشن و عزا و مسافرت خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان تعطیل نیستند

دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان تعطیل نیستند