مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-28اقتصادي

96 درصد کالاها در زنجان استاندارد است


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: از کل بازرسی های انجام شده 96 درصد از واحدهای صنفی، تمامی فرآورده های مشمول استاندارد اجباری دارای علامت استاندارد و کد 10 رقمی بودند.

- داود کارگرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی و با کیفیت شرکت های پرتلاش که در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، نقش پر رنگ و بسزایی در جامعه دارند از وظایف استاندارد است، اظهار کرد: اداره کل استاندارد استان زنجان، با دارا بودن نیروهای متخصص و مجرب به این وظیفه قانونی خود پایبند است و با جدیت و اقتدار در راستای حمایت از  تولیدات داخلی با کیفیت در استان، گام برمی دارد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل استاندارد در راستای حمایت از کالاهای با کیفیت، بازرسی مستمری از واحدها دارد، تصریح کرد: در همین راستا به منظور بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان، در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد یک هزار و 221 آزمون ادواری انجام شده است که از این تعداد بیش از 99 درصد نازل ها مورد قبول واقع شده است.

وی با بیان اینکه کنترل و آزمون نازل های جایگاه های سوخت مایع استان به منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم فروشی و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان انجام می شود، افزود: نازل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد کالاها در زنجان استاندارد است

96 درصد کالاها در زنجان استاندارد است