مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-28سياسي

جای خالی شهرداری ها در سند راهبری توسعه گردشگری


دبیرکانون تفکر گردشگری دانشگاه یزد گفت: در سند راهبری توسعه گردشگری شهرداری ها و شورای شهر در این سند از قلم افتاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد مهدی شرافت در چهل و هفتمین نشست کانون تفکر گردشگری استان با اشاره به نقش مهم آموزش در صنعت گردشگری اظهار کرد: چرخه سه ضلعی مشتمل بر صنعت به عنوان بخش خصوصی و بهره بردار از محصول سیستم آموزشی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان نهاد حاکمیتی در آموزش عمومی و نیازسنجی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای توسعه گردشگری تشکیل شود.

وی با اشاره با جای خالی شهرداری ها و شورای اسلامی شهر در سند راهبری توسعه گردشگری، افزود: در این سند برای آموزش عمومی وظایفی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما اختصاص یافته اما متاسفانه نام شهرداری ها و شورای شهر در این سند از قلم افتاده است.

فائزه اسعدیان، عضو هیئت علمی بخش مدیریت جهانگردی دانشگاه یزد نیز خواستار کاربردی شدن دروس دانشگاهی و گسترش ارتباط آن با صنعت شد و اظهار کرد: با گذاشتن بیشتر دروس عملی، تشکیل کمیته های نظارت، استانداردسازی دروس و ارتباط آن با صنعت و پررنگ شدن نقش دانشگاه در آموزش منابع انسانی، میتوان به آموزش مناسب در صنعت گردشگری دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی شهرداری ها در سند راهبری توسعه گردشگری

جای خالی شهرداری ها در سند راهبری توسعه گردشگری