مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-28سياسي

برگزاری رزمایش طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی در آستارا


عملیات اجرایی طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز با حضور بسیجیان و نیروهای عملیاتی کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان مرزی بندر آستارا با برگزاری رزمایشی مشترک آغاز شد.

- ایسنا/گیلان عملیات اجرایی طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز با حضور بسیجیان و نیروهای عملیاتی کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان مرزی بندر آستارا با برگزاری رزمایشی مشترک آغاز شد.

عباس صابر، فرماندار بندر مرزی آستارا و فرمانده قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان در حاشیه برگزاری رزمایش فوق، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری این رزمایش، طرح غربالگری بیماران مبتلا به کویید 19 در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد.

وی با تأکید بر اینکه همه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در اجرای این طرح سهیم هستند، ادامه داد: اجرای عملیات مذکور بر عهده سپاه و بسیجیان و پشتیبانی تخصصی بر عهده مرکز بهداشت و درمان شهرستان است.

وی افزود: در مدت زمان اجرای این طرح از ظرفیت پایگاه های بسیج بهره مند خواهیم شد.

صابر با اشاره به اینکه خانوارهایی که در مدت زمان اجرای طرح به هر دلیل در منزل حضور ندارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون آستارا در وضعیت نارنجی قرار دارد و حضور برخی خانوارها برای انجام کارهای روزمره در بیرون منزل است، نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی در آستارا

برگزاری رزمایش طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی در آستارا