مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-28سياسي

دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان تعطیل نیستند


بر اساس تاکید رییس جمهور در ستاد ملی کرونا، هیچ دستگاهی در این هفته تعطیل نیست و فعالیت دستگاه ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی این ستاد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تاکید رییس جمهور در ستاد ملی کرونا، هیچ دستگاهی در این هفته تعطیل نیست و فعالیت دستگاه ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی این ستاد، در استان انجام می شود.

احمدعلی موهبتی تصریح کرد: فعالیت دستگاه ها باید با حداقل نیروی ممکن ادامه پیدا کند و از مردم نیز انتظار داریم به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا، در صورت ممکن در این هفته به ادارات کمتر مراجعه کنند.

استاندار گفت: دستگاه های دولتی در شهرهای دارای وضعیت قرمز با حداکثر یک سوم نیرو و در شهرهای نارنجی با حضور 50 درصد پرسنل و شهرهای دارای وضعیت زرد با دو سوم کارکنان، طی این هفته فعال خواهند بود و چگونگی فعالیت آنها در هفته آینده براساس تصمیم ستاد ملی کرونا می باشد.

موهبتی با بیان اینکه 31درصد از قربانیان بیماری کرونا مربوط به گروه افراد خانه دار است؛ بیان داشت: دورهمی های خانوادگی بالاترین علت ابتلای افراد به بیماری کرونا است و افراد خانه دار نیز به همین دلیل به این بیماری مبتلا شده که متاسفانه تعداد قابل توجهی نیز جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان تعطیل نیستند

دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان تعطیل نیستند