مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-28سياسي

ارائه خدمات در دستگاه ها با ارائه کد ملی


از امروز ارائه هرگونه خدمتی در دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و قضایی منوط به ارائه کارت ملی و یا کارت معتبر با درج کد ملی است و از ورود افراد مبتلا جلوگیری می شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: از امروز ارائه هرگونه خدمتی در دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و قضایی منوط به ارائه کارت ملی و یا کارت معتبر با درج کد ملی است و از ورود افراد مبتلا جلوگیری می شود.

ارسلان زارع امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، به شهادت رسیدن شهید دکتر محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه را به رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و ملت غیور ایران اسلامی تسلیت گفت و اقدام مذبوحانه دشمنان کشورمان را تقبیح کرد.

وی ادامه داد: شهید فخری زاده از شخصیت های برجسته و کم نظیر علمی و از دانشمندان صدیق و متعهد کشورمان بود که سال های متمادی از عمر شریف و پربار خود را در راستای ارتقاء توانمندی های صنعت دفاعی کشور صرف کرد و البته در ماه های اخیر نیز، مجاهدت های زیادی در مبارزه با کرونا و پژوهش ها و ساخت کیت های تشخیصی در این زمینه انجام داده بود.

استاندار گیلان ادامه داد: این اتفاق، ضایعه ای دردناک است که موجب تأثر و اندوه همگان شد و این شهادت اگرچه پاداشی عظیم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات در دستگاه ها با ارائه کد ملی

ارائه خدمات در دستگاه ها با ارائه کد ملی