مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-28اجتماعي

بارش برف و مه غلیظ در ارتفاعات خراسان شمالی/دمای هوا کاهش می یابد


سرپرست اداره هواشناسی کاربردی خراسان شمالی از کاهش 7 درجه ای دما از روز دوشنبه خبر داد و گفت: طی این مدت در ارتفاعات استان شاهد بارش برف و مه آلودگی خواهیم بود.

- علیرضا گلرخ در گفتگو با مهر اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد فردا و پس فردا به صورت نسبی دمای هوا در استان افزایش می یابد اما با آغاز روز دوشنبه باری دیگر حدود 7 درجه سانتیگراد دمای هوا با کاهش رو به رو خواهد شد.

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی کاربردی خراسان شمالی ادامه داد: طی این مدت در ارتفاعات استان شاهد بارش برف و مه آلودگی خواهیم بود و در سطوح پایین تر بارش ها به صورت باران خواهد بود.

وی از احتمال آب گرفتگی معابر خبر داد و افزود: رعد و برق و در برخی مواقع باد شدید از دیگر شرایط جوی استان طی چند روز آینده است.

گلرخ در ادامه با تاکید بر لزوم تنظیم دمای گلخانه، مراکز نگهداری دام و طیور، گفت: عایق بندی کندوها و پیشگیری از ورود روان آب ها به محل نگهداری دام نباید فراموش شود.

سرپرست اداره تحقیقات هواشناسی کاربردی خراسان شمالی در انتها بیان کرد: رانندگان گرامی نیز ضمن حفظ سرعت مطمئنه در شرایط جوی غیر متعادل، نسبت به روشن نگه داشتن چراغ های وسیله نقلیه خود در مه اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و مه غلیظ در ارتفاعات خراسان شمالی/دمای هوا کاهش می یابد

بارش برف و مه غلیظ در ارتفاعات خراسان شمالی/دمای هوا کاهش می یابد