مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-28سياسي

بیانیه دستگاه ها و نهادهای فارس در پی ترور شهید فخری زاده


دستگاه ها، ادارات و نهادهای مختلف فارس هر یک در پیام هایی جداگانه، شهادت دانشمند هسته ای کشورمان را تبریک و تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در پی ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:   بســم الله الـرحـمن الـرحیـم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا   پدیده خارق العاده انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا به امروز در طول حیات بیش از چهل ساله خود  افتخار دارد، آن چنان آسایش را  از چشمان مستکبران و زورمداران عالم ربوده و دستان طمع ورزانه و زیاده خواهانه آنان را از منابع و نفوس مسلمین و آزادگان و دیگر کشورهای آزاده کوتاه نموده و آن چنان بزرگ مردانی را در مکتب قرآن کریم و پیر جماران پرورش داده،که دشمنان زبون را به استیصال بکشاند.

  این بار دستان جنایتکارانه مستکبران که تا مرفق غرق در خون انسان های بی گناه است، از آستین دجالان روباه صفت تحت سلطه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل بیرون آمده  و یکی از همین مردان بزرگ تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی و از دانشمندان پیشرو در صنعت دفاعی را از ملت ایران گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دستگاه ها و نهادهای فارس در پی ترور شهید فخری زاده

بیانیه دستگاه ها و نهادهای فارس در پی ترور شهید فخری زاده