مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-28اجتماعي

جاده های روستای «چیچال» و «جیرنده به داماش» در حال بازگشایی است


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رودبار با اشاره به بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی این شهرستان، گفت: جاده جیرنده به داماش و همچنین جاده روستای چیچال در شهرستان رودبار که بر اثر بارش برف مسدود شده بود؛ - جاده های روستای چیچال و جیرنده به داماش در حال بازگشایی است ایسنا/گیلان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رودبار با اشاره به بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی این شهرستان، گفت: جاده جیرنده به داماش و همچنین جاده روستای چیچال در شهرستان رودبار که بر اثر بارش برف مسدود شده بود؛ در حال بازگشایی است.

قاسم رضایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی شهرستان رودبار، اظهار کرد: بیشترین بارش برف را در بخش خورگام و عمارلو داشتیم که ارتفاع برف در برخی مناطق به بیش از 50 سانتی متر هم می رسید.

معاون سیاسی و اجتماعی رودبار افزود: روز گذشته در بخش خورگام و اسطلخ کوه برای چندین ساعت محورهای مواصلاتی به دلیل کولاک و بارش برف مسدود شده بود که توسط راهدارخانه ها بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: در بخش عمارلو جاده جیرنده به داماش و همچنین در بخش خورگام جاده روستای چیچال در مسیر درفک که بر اثر بارش برف مسدود شده بود، اکنون توسط عوامل راهدارخانه ها در حال بازگشایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های روستای «چیچال» و «جیرنده به داماش» در حال بازگشایی است

جاده های روستای «چیچال» و «جیرنده به داماش» در حال بازگشایی است