مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-28اجتماعي

غلبه بر اثرات تغییر اقلیم نیازمند اقدام همگانی با مسئولیت مشترک


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: غلبه بر اثرات تغییراقلیم نیاز به اقدام همگانی با مسئولیت مشترک اما متفاوت در کشورهای مختلف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شینا انصاری با اشاره به آغاز به کار رویداد بین المللی کیلماتون با بیان اینکه در جهان امروز متاسفانه شهرها همچنان کانون ناپایداری محیط زیستی هستند، گفت: آلودگی های محیطی، انتشار گازهای گلخانه ای، محدودیت منابع و شکنندگی اکوسیستم ها و زیستگاه های طبیعی شهر از جمله مهمترین مشخصه های ناپایداری محیط زیستی شهرها هستند.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار تصریح کرد: شهرها به عنوان گلوگاه های مصرف در شبکه گسترده فعالیت های انسانی روی زمین و به عنوان بزرگترین مصرف کننده های منابع طبیعی به شمار می آیند لذا، باید با مصرف کارآمدتر منابع و انرژی و انطباق و هماهنگی بیشتر با طبیعت، قابلیت پایداری خود را افزایش دهند.

انصاری با بیان اینکه در حال حاضر که بیماری کووید 19 کشورهای جهان را با چالش جدی مواجه کرده است، مسئله گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی چالش بزرگ تری را مقابل بشر قرار داده است اظهار داشت: مسئله ای که مشابه، تبعات و پیامدهای آن همچنان برای بخش اعظمی از سیاست گذاران و مردم نادیده گرفته می شود که این غفلت می تواند بقای انسان را در کره زمین تحت تاثیر قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلبه بر اثرات تغییر اقلیم نیازمند اقدام همگانی با مسئولیت مشترک

غلبه بر اثرات تغییر اقلیم نیازمند اقدام همگانی با مسئولیت مشترک