مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-28سياسي

ترور شهید فخری زاده حاصل سیاست های نرم است


شورای تبیین مواضع دانشجویی استان یزد با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ترور شهید فخری زاده، حاصل سیاست های نرم است و از مجلس و قوه قضاییه می خواهیم در این زمینه ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی دشمنان و به شهادت رساندن شهید فخری زاده، اعلام کرد: خبر شهادت جانگداز دانشمند عزیزمان، شهید سلیمانی صنعت هسته ای ایران، شهید محسن فخری زاده، بار دیگر عصر جمعه ایرانیان را به تاریکی فرو برد.

خبر تلخ و دردناک بود؛ تلخی درد زمانی بیشتر شد که فهمیدیم چند سال است که شهید فخری زاده زیر تور اطلاعاتی موساد بوده و آنها علناً ایشان را یکی از سوژه های ترور خود دانسته اند و دردناکی وقتی دو چندان شد که آقایان مسئول، مواضع منفعلانه می گیرند و طرف دعوای خود را مشخص نمی کنند.

در این بیانیه آمده است: آقایان مسئول این روا نیست که برای حفظ کیان برجام خود و برهم نخوردن مذاکرات تان از اروپایی ها دریوزگی موضع کنید.

چرا دشمن به خودش اجازه می دهد که بگوید هدف اصلی ما، هسته ای ایران است و ایران پاسخی در این زمینه نداده است؟ آیا مردانگی نداریم که در مقابل آنها سینه سپر کنیم و نگذاریم عاملان اصلی این جنایت، آمریکای وحشی و اسراییل خونخوار به راحتی جان سالم به در ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده حاصل سیاست های نرم است

ترور شهید فخری زاده حاصل سیاست های نرم است