مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-28بين الملل

آزاد شدن روش های متنوع اعدام در آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، طبق قانون اصلاح شده وزارت دادگستری آمریکا، ایالت های این کشور اجازه خواهند داشت برای اجرای حکم اعدام علاوه بر تزریق داروی کشنده از روش های دیگر نیزی از جمله گاز سمی، - قانون اصلاح شده اخیر وزارت دادگستری آمریکا به ایالت های این کشور اجازه می دهد برای اجرای حکم اعدام علاوه بر تزریق داروی کشنده از روش های دیگری استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، طبق قانون اصلاح شده وزارت دادگستری آمریکا، ایالت های این کشور اجازه خواهند داشت برای اجرای حکم اعدام علاوه بر تزریق داروی کشنده از روش های دیگر نیزی از جمله گاز سمی، اعدام با برق و تیرباران استفاده کنند.

به نوشته وبگاه خبری هیل ، این قانون که روز جمعه اعلام شد به ایالت های آمریکایی اجازه می دهد حکم اعدام را با استفاده از هر روشی که در قانون آن ایالت تعیین شده اجرا کنند.

یکی از مقامات وزارت دادگستری در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفته که قرار است دو اعدام ماه دسامبر امسال از طریق تزریق ماده کشنده انجام شود، اما مشخص نیست برای اعدام هایی که قرار است در ماه ژانویه 2021 اجرا شوند چه روشی در نظر گرفته خواهد شد.

دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ بعد از وقفه ای 17 ساله در اجرای حکم اعدام فدرال، در سال جاری هشت نفر را اعدام کرده و 56 مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد شدن روش های متنوع اعدام در آمریکا

آزاد شدن روش های متنوع اعدام در آمریکا